close
video

10 Kereta Paling Pelik Dan Aneh Yang Belum Pernah Anda Lihat

10 kereta paling pelik dan aneh. Assalam gais, korang mungkin dah biasa dengan kereta atas jalan dan kereta lumba, tapi mesti korang tak pernah tengok kereta-kereta ini.

Kereta lumba paling laju dan kereta paling kecil semua tersenarai dalam kereta paling pelik dan aneh.

Bagi peminat galeri kereta dan geng tayar besar senarai kereta ini tidak tersenarai pun dalam video diorang. Mintak maaf lah, kereta-kereta senarai dibawah pon tak tersenarai.

– Honda city 2019 / Honda City 2020

– Proton x70 / Proton Saga 2019

– Toyota Vios 2019

– Ford Ranger Raptor

– Perodua Aruz

Apa lagi gais, jom layan video ini. Jangan lupa subscribe channel youtube ni. OnViral

Jom tonton video dari Youtube Onviral

Leave a Response