Dah lama Shuib tak bawa anak-anak pergi bercuti, holiday ke mana tu?

Siapa tak kenal pelawak terkenal Shuib bawak anak-anak pergi bercuti kemana tu, ke Langkawi bersama keluarga dan anak, Lama rasanya kita tak tengok Shuib pergi bercuti, maklum lah sebelum ni pkp, sekarang dah tak ada pkp,. So boleh lah bawak anak-anak jalan. Ada masa kena luangkan dengan anak-anak jugak kan.

Kelihatan Shuib dengan anak-anak berasa gembira meluangkan masa bersama, mungkin mahu mengembira hati anak-anak yang sudah lama tidak pergi bercuti.

Bestnya pergi langkawi

Pandai Shuib amik hati nak anak-anak bawak pergi bercuti.

Dah sampai airport Langkawi Shuib dan anak-anak.

 

Jom tonton video dari Youtube OnviralĀ 

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2022 Onviral - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress