Gadis Cantik Petik Rumput Kemudian Makan, Yang Peliknya Ramai Orang Bersorak.

Tular akaun Tiktok meraih 4.2 juta tontonan vide0 seorang perempuan, yang berani sahut cabaranย  pengguna Tiktok yang lain yang suruh perempuan itu makan rumput. Dan banyak lagi benda yang dia berani buat untuk puaskan hati rakan Tiktok. Gila lah, kalau aku pun takkan buat benda-benda yang merepek seperti suruh makan rumput memang tak nak makan, iyelah risau lah rumput ada racun ke kencing kucing ke, kan tak tahu. Lagi perempuan ni ambik terus makan je tau, tak basuh ke apa. memamg beranikan makan rumput tanpa basuh.

Gila lah kalau selamat tak ada apa-apa takpelah, kalau ada racun ke apa, dah jadi masalah, betul tak.

Macam-macam orang sanggup buat benda pelik-pelik pulak tu.

@nanee.._

Reply to @sayakancumel esy gaiss.rumput pon boleh makan taw #makanrumput #makananpelik #eatflowers #malaysiaindonesia๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ #asmrsounds #makanbunga

โ™ฌ Dahsyatnya Cintaku Remix โ€“ ๐•ฌ๐–Œ๐–š๐–˜ ๐•ฏ๐–†๐–“๐–ˆ๐–Ž๐–‘ ๐Ÿš€

Komen yang penah makan rasa pahit, yang perempuan tu rilek je makan macam takde apa,

Macam macam komen orang suh makan itu ini pulak.

Kak cuba makan lidah buaya pula

Kak cuba telan budu

 

Jom tonton video dari Youtube Onviralย 

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2022 Onviral - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress