Hari-hari tak lekat dekat rumah, dah bekaki empat pun pemalas tapi bila kena angkut baru nak balik.

Siapa je tak tahu hiawan yang dipanggil kucing ni kan? Dan mesti ramai pencinta kucing. Kebanyakan orang mesti memelihara haiwan ini kerana buat sebagai teman untuk main, bergurau dan sebagainya. Mana tak nya si bulus ini mesti ada je perangainya yang  buat ramai orang geram.

Meskipun ramai yang sukakan kucing ini tapi tidak semua orang sanggup untuk menjaga makan minum mereka. Kucing ini pula tak semua yang dengar kata mesti ada je perangai nakal nya dan macam-macam ragam.

Baru-baru ini, viral satu video yang meraih perhatian orang ramai tentang seekor kucing yang diberi nama Chiko bersama tuannya

Rakaman tersebut dikongsikan oleh seorang tuan kucing yang menggunakan aplikasi TikTok @ejahalkherid, telah menarik perhatian orang ramai apabila tuan nya memanggil si bulus itu untuk pulang ke rumah.

Nak difahamkam lagi si bulus itu mempunyai tabiat suka merayap dan lepak di rumah jiran. Apabila tiba masanya, tuan sibulus itu akan mengambilnya untuk pulang ke rumah, siap dengan bakul untuk bawa kucingnya balik.

Apa yang lebih kelakar apaila si bulus itu seolah-olah tahu masa untuk balik, malah siap sedia untuk masuk ke bakul untuk di bawa oleh tuannya. Ehh ehh dia ni kaki dah berempat pun malas jalan nak balik ekk hahahah….

 

 

 

 

Jom tonton video dari Youtube Onviral 

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2022 Onviral - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress