Sedang asyik mandi tali air tiba-tiba dugong muncul

Meh nak cerita sikit pasal tali air, mesti ramai yang tak tahu pasal tali air ni kan. Tali air ni adalah yang yang bersih air semula jadi dari bukit yang tak kotor lah yang selamat di minum, di mandi dan banyak lagi kegunaan air tali ini. Kalau korang nak tahu, jangan salah sangka tali air ni bersih tau.

Lima lelaki, dua perempuan berseronok main air  di satu longkang besar yang berada ditepi sawah yang takde padi. Yang penting mandi macam dalam kolam pun ada. Siap berenang lagi tu yang tak blah macam mandi dalam kolam pulak kalau tengok.

Amboi siap berenang lagi tu perempuan tudung pink, seronok betul tu. Yang lain pun seronok mandi manda di longkang tu. Yang lelaki baju hitam tu siap masuk dalam air sambil berenang jugak memang best lah. Tak dapat mandi manda di sungai. Mandi di longkang air palong pun ok yang penting air tu bersih ye, bukan air longkang yang busuk tu. Jangan salah anggap pulak air tali air, air palong tu.

 

Duduk pulak di tepi sawah memang dengan angin. Perh memang best lah kan. Ramai jugak yang tak tahu, mandi tali air seronok best sebab air di sejuk, air dari bukitkan.

Cuba korang tengok bestnya sekumpulan kawan ni mandi air tali dekat longkang sebelah padi.

@_mimieyusoff

pedulikan mulut orang. yang penting saya mandi air palong bukan air longkang 🤣🙏🏻

♬ bunyi asal – Daniel Whiskey – Daniel Whiskey

 

Jom tonton video dari Youtube Onviral 

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2022 Onviral - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress